UA-43269020-1

Odstawianie leków uspokajających w szpitalu cz.II

 

Uzależnienie od leków

CD..Zdarzały się różne nieprzyjemne rzeczy, czasem jakaś dziewczyna nagle zaczynała głośno krzyczeć, rozpaczliwie płakać, wyć klęcząc na podłodze, innym razem ktoś z grupy “zdrowszych” zażartował sobie z młodego chłopaka, wyglądającego całkiem normalnie, lecz ten wpadł w szał, krzycząc na cały oddział, że chcą go “żywcem zakopać w ziemi”!..
(więcej…)

Odstawianie benzodiazepin w szpitalu cz.I

odstawianie benzodiazepin w szpitalu

Parę dni temu napisała do mnie jedna sympatyczna Pani z problemem zbyt szybkiego odstawienia benzodiazepin, czego konsekwencją było wystąpienie wielu nieprzyjemnych efektów odstawiennych, w następstwie czego osoba ta znalazła się w szpitalu psychiatrycznym, ponieważ nie wiedząc co się z nią dzieje, desperacko szukała tam jakiejś pomocy.. Niestety pobyt na takim oddziale okazał się dla niej bardzo przykry, żeby nie powiedzieć traumatyczny! Podobne uczucia towarzyszyły mi gdy przeszło 20 lat temu (1995r) znalazłem się w takiej samej placówce (również z własnego wyboru) w zamiarze „bezpieczniejszego” odstawienia leków uspokajających, po kilku nieudanych „odstawkach” na własną rękę, w domu..
(więcej…)